czwartek, 30 maja 2013

Od Białego - Wspomnienia...

Macklemore & Rayn Lewis - The End - piosenka do opowiadania

Siedziałem w mojej jaskini przypominając sobie dawne czasy.
Dark - moja dawniejsza partnerka... Najpiękniejsza i ta jedyna... Takiej drugiej na świecie nie będzie... Ciągle pamiętam jej uśmiech, czas kiedy się poznaliśmy i się jej oświadczyłem, ale jest jedna rzecz której nie chcę pamiętać...Jej śmierć.
Wilczy Kieł - mój tata. Nauczył mnie wszystkiego...Jak polować, jak rozmawiać z innymi, jak prowadzić stado... Zrobił by dla mnie wszystko. Poświęcił swoje życie bym ja mógł żyć...
Lost - moja matka. Ciągle coś kazała mi robić. Za bardzo ją za to nie lubiłem, ale...ale kiedy dosięgła ją strzała naszych wrogów upadła na ziemię i się już nigdy nie wstała. Tak bardzo w tedy chciałem ją przeprosić! Chciałem powiedzieć do niej że ją kocham i przepraszam za wszystkie słowa! Jednak zbyt późno o tym pomyślałem...
Rabia i Rasti - moi młodsi bracia... Ludzie złapali ich, ale pod czas drogi uciekli lecz nie przeżyli...Inna wataha ich zabiła

Zuko - maczał palec w każdej z tych śmierci! Spalił Dark, zabił mojego tatę i moją matkę! Rabie i Rasti zginęli przez jego watahę i on miał taki pomysł! Szukałem go by zemścić się lecz nie znalazłem. Jak tylko go zobaczę, poczuje mój gniew i zemstę....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz