piątek, 31 maja 2013

Od Renn - CD historii Białego Kła - prawa lasu


Odskoczyłam jak poparzona od niedźwiedzia.
Nie można zabić myśliwych lasu! - przeszło mi przez głowę. Jak ja mogłam o tym zapomnieć?
Złapałam Białego Kła za futro i wciągnęłam do nory. Zdezorientowany samiec popatrzył na mnie pytająco. Zdziwiłam się, że nie wie, o co mi chodzi.
- Nie możemy na niego polować! - powstrzymałam się od gniewu. - Nie wiesz o tym?
- Dlaczego?
- To przecież jeden z myśliwych! Myśliwi nie zabijają siebie nawzajem!
Alfa zamyślił się.
- Nie znam takiego prawa - odpowiedział. - A po za tym, on chce nas zabić. Ma sens to co mówisz.
Westchnęłam głęboko, rozczarowana z małej ilości wiedzy samca.
- Niedźwiedzie nie są rozumne, tak jak wilki - wyjaśniłam. - I nie wiem, jak możesz nie znać pradawnego prawa lasu.
Biały Kieł chyba dopiero teraz zrozumiał. Podniósł głowę w olśnieniu.
- Masz inne wyznanie - odrzekł.
Tym czasem niedźwiedź zaczął dobijać się do naszego tymczasowego schronienia. Nie było już wyjścia, a ja postanowiłam, że za nic w świecie nie złamię żadnych z zasad lasu.

(Biały Kieł?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz