sobota, 21 września 2013

Od Eileen - Jak dołączyłam?

Pewnego dnia,takiego jak każdy inny,czyli całego poświęconego wędrówce przed siebie,tam,gdzie łapy mnie zagnają,przywiało mnie na obrzeża jakiejś watahy.Po paru krokach przed mną pojawił się biały wilk.
 -Kim jesteś?-spytał spoglądając na mnie ze zdziwieniem
 -Jestem Eileen,a ty?-odpowiedziałam pytaniem na pytanie
 -Hachiko,co tu robisz?Przecież nie należysz do naszej watahy?
 -Nie,nie należę,a mogła bym się przyłączyć?-co ja wygaduje,mówię szybciej niż myślę,ja należąca do jakiejś watahy,lekko absurdalne
 -Nie wiem,chodź zaprowadzę cię do Itachi ,czyli do mojego alfy-szliśmy chwilę przez las,aż w końcu dotarliśmy do alfy
 -Oto Eileen,chce dołączyć do naszej watahy-powiedział Hachiko
 -Witam-przywitałam się

 <Itachi,proszę dokończ>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz