niedziela, 1 września 2013

Od Hachiko


 Dostałem się do tej watahy niedawno. Po obejrzeniu swojej jaskini poszedłem na zwiady. Najpierw poszedłem w "jasne zakamarki" watahy, a następnie do Mrocznego Lasu. Było tam ciemno, cicho, samotnie... Dopóki nikogo nie zapozna bliżej takie klimaty są odpowiednim miejscem dla mnie. Położyłem się na skalnej półce. Chłodnej półce. Nagle usłyszałem szelest, wstałem i ruszyłem w jego kierunku. Coś jasnego śmignęło mi przed oczami. Pobiegłem za tym i od tyłu rzuciłem się na to. Okazało się, że to wadera, biała wadera.
 - Kim jesteś i co tu robisz !? - warknęła
 - Jestem Hachiko i należę do tej watahy !
 - Ja jestem Renn. - powiedziała spokojniejszym tonem wadera.
 - Co tu robisz ?
 - Poluje, a ty ?
 - Ja... Leżałem na skalnej półce.
 - Ta...
 Staliśmy przed sobą jeszcze długo. Doszliśmy do wniosku, że obydwoje jesteśmy głodni i poszliśmy zapolować na zwierzynę.


 < Renn ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz