poniedziałek, 16 września 2013

Od Mii


 Obudziłam się w jaskini. Wyszłam i zobaczyłam napis na piasku:
 ,,Cześć Mia! Poszedłem upolować nam coś do jedzenia. Wrócę za godzinę.

 Shini <3<3<3 "
 - Słodkie... - powiedziałam do siebie.  Poszłam na koniec jaskini i się położyłam. Zamknęłam oczy i już chciałam usnąć, kiedy usłyszałam głos:
 - Mia, co ty tu robisz? - spytał wilk. Wyglądał znajomo. Ale skąd zna moje imię?
 - Kim jesteś? - spytałam
 - Jestem Liam. Nie pamiętasz mnie? -
 - Liam? To ty żyjesz??? -
 - No a co myślałaś? -
 - Przecież kiedy ostatnio Cię widziałam, to leżałeś martwy na ziemi -
 - Kamuflaż, skarbie, kamuflaż. -
 - Aha. Ale wiesz, że już nie jesteśmy razem. -
 - Jak to? -
 - Mam już partnera. Shini'ego -
 - Pożegnaj się z nim. Zakładamy nową watahę. -
 - Nigdzie z tobą nie pójdę! - w tej chwili wszedł Shini.
 - Pójdziesz! -
 - Kto to jest? - spytał Shini
 - To jest Liam. Mój były partner. Liam, ja mam tu miłość. Nie ruszę Się stąd! - powiedziałam - Shini, pomóż... - szepnęłam

 <Shini?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz