niedziela, 28 lipca 2013

Ogłoszenie

Kochani!
Mam dla was smutną, choć pewnie dla niektórych szczęśliwą wiadomość...
Ja, Biały Kieł, nie wyrabiam... Dlatego, oddaję watachę pod opieką zaufanych mi osób - Itachi'emu i Jess.
Mam nadzieję, że świetnie zaopiekują się WLŁ i sprawią, że wataha stanie się lepsza...
Oczywiście, będę was odwiedzać i dawać drobne upominki! 
Choć powiem jeszcze coś: Będę tu codziennie wchodzić, dawać jakieś nowe pomysły, będę robić nowe nagłówki itp. Więc pamięc o mnie raczej nie zaginię...
Dziękuję wam, za spólne spędzone czasy
~Biały Kieł

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Stworzę zaraz zakładkę "Goście" gdzie Biały będzie się znajdował ^^

      Usuń
    2. Pisałeś na WLW, że stworzysz zakładkę ,,goście" gdzie będą wilki, które odwiedzają watahę, ale do niej nie należą. Tylko ostrzegam: pomysł Jake'a z WLW ,,Obce wilki- ten obcy" JEST OBJĘTY PRAWAMI AUTORSKIMI!!! Każde ściągnięcie, traktuje się jak kradzież!
      ~Jacob

      Usuń
    3. Powiem, że nie chodziło mi o to samo co wy macie. Goście, przychoodzą tu co jakiś czas i dają drobne upominki, oraz piszą opowiadania z innymi : )

      Usuń
  2. A obcy co robią u nas?
    Może trochę panikuje, ale ty wiesz, jak to jest namyślić się nad czymś a potem ktoś to ściąga mówiąc że to to jego pomysł!
    ~Jacob

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Jacob'ie
      "Ten obcy" podsunął mi tylko pomysł. Nie chciałam, żeby mój wilk - Biały tak po prostu odszedł. Jednak "goście" to coś w ógle innego.
      1. w "gościach" mogą być tylko wilki które należały do watahy.
      2. Goście dają upominki i piszą opowiadania do każdego kogo chcą
      3. Goście mogą przyjść kilka razy do watahy.
      Jeśli jednak nadal myślisz że to jest całkowicie ściągnięte od "Ten obcy", przepraszam was z całego serca.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ile jest posiadaczy tego konta? xd
      Raz mój kochany Rudzielec jest na nim, raz Jacob, a teraz Jake...xd

      Usuń
  4. Bo Jake odkrył moje hasło koffany topciu! Szczotom go! Szcotom!
    ~Diana zmiania hasło

    (PS. Jak i Jacob to to samo xD)

    OdpowiedzUsuń