środa, 2 października 2013

Od Jess Cd Snow'a

Szłam do jaskini. W oddali ujrzałam pewnego wilka. Przyglądałam mu się. W końcu postanowiłam podejść do niego. Nie znałam go był to obcy wilk. Kiedy byłam blisko on się odwrócił i na mnie spojrzał. Uśmiechnął się nie pewnie.
- Witaj - powiedziałam
- Witaj - odparł
- Jestem Jess. - przedstawiłam się
- Ja jestem Snow.
- Nie należysz do watahy nieprawdaż? - spytałam
- Jeszcze nie należę ale pomyślę czy dołączyć - powiedział
- Jeśli zechcesz dołączyć zawołaj Eileen ona Cię do nas zaprowadzi  jeśli nie zechcesz możesz przyjść i to oznajmić- powiedziałam miło
Basior przytaknął łbem. Ja wyszłam z jaskini. Zaczęłam iść do Itachi'ego. Kiedy go zauważyłam podeszłam i go pocałowałam w policzek. Rozmawialiśmy chwilę puki nie przyszła Eileen razem ze Snow'em.
- Witaj Jess - powiedział basior
- Kto to ? - spytał podejrzanie Itachi.
- Spokojnie to wilk o którym Ci mówiłam - rzekłam spokojnie.
- Czego chce? - spytał mój partner
- Chciał coś powiedzieć czy dołączy czy nie. - powiedziałam
- Tak właśnie chciałem powiedzieć , że.......... - zaczął mówić Snow

<Snow?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz