poniedziałek, 14 października 2013

Od Mii Cd Shini'ego

 - No, chociaż młodzi jesteście - powiedziałam
 - No Jess jest od Ciebie młodsza - odpowiedział Itachi.
 - A szczeniaki się bawią. - odpowiedziałam. Nagle przybiegła Rose i zaczęła skakać to na Itachi'ego to na Jessy.
 - Chyba już wie, że jesteście jej dziadkami - zaśmiałam się. - Zaraz wrócę- powiedziałam i poszłam do szczeniaków. Zaczęło się ściemniać.
 - Muszę umyć szczeniaki, więc nie będę mogła rozmawiać - powiedziałam biorąc Dexter'a do pyska. Włożyłam go do płytkiej wody i biorąc do wiadra trochę wody wylałam mu ją na łepek. Potem położyłam go na kawałku kory i wytarłam mchem. Położyłam go na kamieniu i przykryłam ,,kołdrą" z liści i patyków. Tak samo było z Rose i Kirią. Tylko dziewczyny miały ,,kołdry" z mchu.

 <Shini>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz