czwartek, 27 czerwca 2013

Nowy Wilk - Saravi


Imię: Saravi
Płeć: wadera(♀)
Wiek: 2 lata
Cechy: Na ogół miła , ale po tym co przeszła czasem chamska, wredna i bardzo zamknięta w sobie, jest skryta, tajemnicza, szybka, silna, lubi walczyć i szlifować swoje umiejętności, lubi ponure, mroczne i bardzo ciemne miejsca, w takich najczęściej przebywa i myśli, jest bardzo inteligentna, sprytna i zwinna co pomaga jej w polowaniach, lecz jest skryta i nieśmiała
Pozycja: (Wybierają ci alfy po napisaniu mini testu) Ok. daj test.
Partner: Em...Zważając na mój ciężki charakter nie wiem, czy ktoś mnie polubi i to tak bardzo polubi, aby mnie pokochać... Ale jeżeli, chciałabym, żeby mój partner był ze mną szczery, oraz abym się swobodnie przy nim czuła
Rodzina: Znaczy gdzieś jest..., ale nigdy ich nie poznałam.
Historia: Wiec... Narodziny i dzieciństwo to długie nudne i monotonne części mojego życia jedynym czym się wyróżniałam, to to że wychowywała mnie opiekunka, byłam częścią biednej części ogromnej watahy. I prawie nigdy nie wychodziłam z jaskini (byłam bardzo nieśmiała i zamknięta w sobie). Gdy osiągnęłam 1 rok życia musiałam się wyprowadzić od Anieli (mojej opiekunki i drugiej matki) do innej jaskini. (regulamin...) Wtedy właśnie zaczął się ten cały cyrk z rytuałami przejścia itp. Nie przeszłam jednego i zostałam wyrzucona. Ruszyłam szukać suchego kąta. Było to zimą więc ciężkie czasy dla mnie nastały. Nie mogłam znaleźć zwierzyny, więc byłam wygłodzona i wycięczona. Wtedy znalazł mnie Biały Kieł...
Właściciel: Złota666

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz