niedziela, 16 czerwca 2013

Od Nur "Lecznicza Pajęczyna" (na zadanie)

Usłyszałam wrzask. Zła, że ktoś mnie budzi, wyszłam na dwór. Jakaś wilczyca leżała i wyła. Z głowy leciała jej krew...
-Kto ci to zrobił? - zapytałam.
-T-tam... Był jakiś inny wilk i... - przerwała. Jej oczy były pełne cierpienia. Nie mogłam patrzeć na to. Chciałam iść po pomoc, ale to pomoc przyszła do mnie... Zobaczyłam Białego Kła. Biegł do nas. Po kilku próbach wyleczenia powiedział:
-Tylko lecznicza pajęczyna może ją uzdrowić... Nur, czy poszłabyś po nią? - zapytał. Kiwnęłam głową.
-Pajęczyna jest w zamku Nory... To niedaleko... - już miałam biec tam, gdy Kieł dodał - uważaj, pajęczyny strzeże pająk... Nie da się go zabić. Jest zbyt silny...
Błyskawicznie wyruszyłam w podróż. Wzięłam trochę owoców na drogę. Biegłam ile sił. Po kwadransie zobaczyłam mroczny zamek...
cdn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz